Dzisiaj jest: r. Imieniny:

MAPA STRONY PRZEJDŹ DO TREŚCI bip
klawiatura i myszka
E-Urząd
Zdjęcie urzędu
Miasto i Gmina
Zdjęcie z lotu ptaka na tereny inwestycyjne
Inwestycje
Zdjęcie murów
Turystyka

Zapytaj Burmistrza

Brak zdjęcia

PYTANIE: 2816 Imię/NICK: Elżbieta

Opublikowano: 01-06-2021

 

ODPOWIEDŹ:

Szanowna Pani Elżbieto,

w związku z tym, że pytanie zawiera dane osobowe jego treść nie może być opublikowana, zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności, organy prowadzące rejestr PESEL oraz rejestry mieszkańców, na wniosek zainteresowanej osoby złożony w formie pisemnej lub w formie dokumentu elektronicznego przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, są obowiązane wydać zaświadczenie zawierające pełny opis przetwarzanych danych dotyczących tej osoby.
W związku z powyższym proszę się zwrócić się do tut. Urzędu (ul. Żeromskiego 27, pokój nr 5, tel. 74 666 95 51 lub 74 666 95 57), z wnioskiem o wydanie zaświadczenia w jakim okresie czasu była zameldowana pod wskazanym adresem. Do wniosku o wydanie zaświadczenia należy dołączyć dowód wniesienia opłaty skarbowej w wysokości 17 zł, zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.

Z wyrazami szacunku
Paweł Ozga
Burmistrz Miasta Świebodzice

Autor: Urząd Miejski w Świebodzicach

Liczba wyświetleń: 155

Powrót