
PYTANIE: 2883 Imię/NICK: Wanda
Opublikowano: 17-10-2022
Witam. Moje pytanie dotyczy wniosków o dodatek węglowy bo widzę że pracownice ops prowadzą dochodzenia przy przyznaniu po zmianie ustawy nie wiadomo po co - chyba chcą udowodnić jak to jest pracochłonne a zapomnieli że zmiana ustawy utworzyła lukę która daje mieszkańcom możliwość złożenia zażalenia na opieszałość urzędu i nierozpatrzenie wniosku w terminie 30 dni. Może niech Panie się wezmą za milszą i rzetelną obsługę interesantów zgodnie z ustawą a nie tworzą własne przepisy nie znając się nawet na kpa Moje pytanie brzmi - w jakich terminach wypłacany jest dodatek i jak informowani sa klienci bez poczty elektronicznej?
ODPOWIEDŹ:
Szanowna Pani Wando,
odpowiadając na Pani pytania informuję, że dodatek węglowy wypłacany jest w terminie dwóch miesięcy od dnia złożenia wniosku o jego wypłatę, przy czym wypłata uzależniona jest wpływu do gminy środków pieniężnych na ten cel.
W przypadku gdy wnioskodawca nie wskazał adresu poczty elektronicznej we wniosku o wypłatę dodatku węglowego, ma możliwość osobistego odebrania informacji o przyznaniu dodatku w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej. O tej możliwości wnioskodawcy są informowani w momencie składania wniosku.
Z wyrazami szacunku
Paweł Ozga
Burmistrz Miasta Świebodzice
Autor: Urząd Miejski w Świebodzicach
Liczba wyświetleń: 151
Liczba wyświetleń: 151
Powrót