Praca Urzędu Miejskiego oraz jednostek organizacyjnych
W trosce o bezpieczeństwo zarówno klientów, jak i urzędników, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 26 lutego 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. 2021r. poz.367) uprzejmie informuję, że Burmistrz Miasta Świebodzic podtrzymuje wprowadzone wcześniej ograniczenia.
Kontakt osobisty z pracownikami poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu odbywa się w dalszym ciągu tylko w szczególnie uzasadnionych przypadkach. Zaleca się kontakt telefoniczny lub e-mailowy.
Klienci w trakcie wizyty w Urzędzie są zobowiązani do:
- zakrywania ust i nosa przy pomocy maseczki oraz odkrycia ust i nosa na prośbę pracownika Urzędu w przypadku konieczności identyfikacji lub weryfikacji tożsamości danej osoby;
- dezynfekcji rąk po wejściu do budynku Urzędu, w którym dostępny jest automatyczny dozownik z płynem do dezynfekcji;
- zachowania odległości co najmniej 1,5 m od innych osób przed i w budynku Urzędu.
W Ratuszu i w budynku przy ulicy S. Żeromskiego dokumenty można składać na parterze obiektów. Zwracamy się z uprzejmą prośbą o ograniczenie osobistych wizyt w Urzędzie do spraw pilnych oraz o przychodzenie bez osób towarzyszących. Wejście na teren budynków urzędowych, możliwe jest jedynie z zasłoniętym maseczką nosem i ustami oraz po dezynfekcji rąk. Ponadto prosimy o przychodzenie z własnymi długopisami.
Przypominamy, że Mieszkańcy miasta mogą załatwić sprawy:
- telefonicznie:
- numery telefonów do wydziałów: https://www.bip.swiebodzice.pl/wydzialy-urzedu-miejskiego/172
- drogą elektroniczną: swiebodzice@swiebodzice.pl
- poprzez platformę ePUAP:
- platforma e-urząd: https://eurzad.swiebodzice.pl/
Tel. kontaktowy do sekretariatu Urzędu Miejskiego:
- 74 666-95-17;
- 74 666-95-18.
Tel. kontaktowy Biuro Podawcze
- 74 666-95-55;
Godziny pracy Urzędu:
poniedziałek, środa, czwartek: godz. 7:30-15:30;
wtorek: godz. 7:30-16:00;
piątek: godz. 7:30-15:00.
Godziny pracy kasy Urzędu Miejskiego:
poniedziałek-piątek: od godz.: 8:00 do godz.: 14:00.
W celu ograniczenia kontaktów zachęcamy do uregulowania zobowiązań finansowych w następujący sposób:
- podatki – za pomocą bankowości elektronicznej na indywidualny numer konta podany na decyzji podatkowej lub na ogólny numer rachunku bankowego BNP Paribas Bank Polska S.A. Nr 91 2030 0045 1110 0000 0229 7270,
- opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi za pomocą bankowości elektronicznej na indywidualny numer konta podany na zawiadomieniu lub na ogólny numer rachunku bankowego BNP Paribas Bank Polska S.A.
Nr 23 2030 0045 1110 0000 0418 8830. - opłatę za zezwolenie alkoholowe
Nr 91 2030 0045 1110 0000 0229 7270.
Liczba wyświetleń: 1519
Powrót