Informacja dla Mieszkańców
Opublikowano: 02-08-2021
Szanowni Mieszkańcy przypominamy, że od dnia 1 sierpnia 2021 r. w związku ze zmianą struktury organizacyjnej Urzędu Miejskiego w Świebodzicach obsługa dodatków mieszkaniowych i energetycznych odbywa się w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Świebodzicach przy ul. Świdnickiej 7.
Zmianie uległa również siedziba składania wniosków o najem lub zamianę lokalu z mieszkaniowego zasobu Gminy wraz z dokumentami. Z dniem 1 sierpnia 2021r. miejsce właściwym do złożenia wniosków będzie Wydział Spraw Obywatelskich, Ochrony Ludności i Działalności Gospodarczej znajdujący się w budynku Urzędu Miejskiego w Świebodzicach przy ul. Stefana Żeromskiego 27 w pokoju numer 7.
Pozostałe sprawy mieszkaniowe pozostają w kompetencji Miejskiego Zarządu Nieruchomości w Świebodzicach przy ul. Świdnickiej 7B.
Autor: Wydział OA/PK
Liczba wyświetleń: 910
Liczba wyświetleń: 910
Powrót