Komunikat
Zarząd Polskiej Spółki Gazownictwa podejmuje niezbędne działania, mające na celu zapewnienie ponad 11 tysiącom pracowników PSG bezpieczeństwa, przy jednoczesnym zachowaniu ciągłości działalności spółki. Bezpieczeństwo pracowników jest gwarancją zachowania stabilności dostaw gazu do naszych odbiorców, dlatego spółka ograniczyła funkcjonowanie Miejsc Obsługi Klienta i wstęp do budynków gazowni i placówek gazowniczych.
Miejsca Obsługi Klienta, podlegające Oddziałowi Zakładowi Gazowniczemu we Wrocławiu, pracują w następujący sposób:
Dział Obsługi Klienta:
godziny otwarcia 7.00-15.00
e-mail: wroclaw@psgaz.pl
Sekcja przyłączania we Wrocławiu (ul. Ziębicka 44 bud. B)
tel. 71 364 92 89, 71 364 93 06, 71 364 93 24, 71 364 93 26
Sekcja przyłączania w Wałbrzychu (ul. Wrocławska 2)
tel. 74 842 71 23, 74 842 72 88, 74 842 74 16
Miejsce Obsługi Klienta w Wałbrzychu:
godziny otwarcia 7.00-15.00
Gazownia w Wałbrzychu ul. Wrocławska 2
tel.:
- 74 842 71 10
- 74 842 74 61
- 74 842 72 59
nie będą przyjmować bezpośrednio interesantów, jednak zapewniły klientom możliwość składania dokumentów w specjalnych skrzynkach podawczych umieszczonych przed lokalem.
Zachęcamy również klientów do kontaktu telefonicznego (32 772 36 27 infolinia) lub też poprzez naszą stronę internetową (www.psgaz.pl).
PSG zapewniła ciągłość dyżurów we wszystkich kluczowych jednostkach, m.in. w Centralnej Dyspozycja Gazu i Pogotowiu Gazowym. Specjalnie powołany zespół na bieżąco monitoruje i wdraża kolejne procedury w celu zapewnienia bezpieczeństwa energetycznego Polski.
Polska Spółka Gazownictwa jest największym w Europie operatorem systemu dystrybucyjnego gazu. Każdego roku dostarcza mieszkańcom Polski niemal 12 miliardów metrów sześciennych gazu ziemnego.
Liczba wyświetleń: 1299
Powrót