Wraca bezpośrednia obsługa klientów
Klienci w trakcie wizyty w Urzędzie są zobowiązani do:
• zakrywania ust i nosa przy pomocy maseczki oraz odkrycia ust i nosa na prośbę pracownika Urzędu w przypadku konieczności identyfikacji lub weryfikacji tożsamości danej osoby;
• dezynfekcji rąk po wejściu do budynku Urzędu, w którym dostępny jest automatyczny dozownik z płynem do dezynfekcji;
• stosowania się do obowiązujących zasad bezpieczeństwa.
W budynku Urzędu może przebywać określona liczba klientów.
Zasady bezpieczeństwa:
Po wejściu do budynków Urzędu należy zdezynfekować ręce lub założyć rękawiczki oraz maseczki. Warto także mieć własny długopis. Osoby oczekujące na załatwienie sprawy w poczekalni, tj. odpowiednio w holu od ul. Stefana Żeromskiego 27 oraz ul. Rynek 1 proszone są o zachowanie dystansu społecznego 1,5 m.
Możliwość kontaktu:
Sekretariat Urzędu Miejskiego:
tel. 74 666-95-17; 74 666-95-18
Biuro Podawcze
tel. 74 666-95-55
- bezpośredni kontakt z wydziałami merytorycznymi: https://www.bip.swiebodzice.pl/wydzialy-urzedu-miejskiego/172
- kontakt e-mailowy – swiebodzice@swiebodzice.pl
- złożenie dokumentów za pomocą platformy e-PUAP
- złożenie dokumentów w Punkcie Podawczym przy ul. Stefana Żeromskiego 27 lub sekretariacie w Ratuszu przy ul. Rynek 1,
- złożenie dokumentów za pomocą poczty tradycyjnej lub kuriera.
Godziny pracy Urzędu:
poniedziałek, środa, czwartek: godz. 7:30-15:30;
wtorek: godz. 7:30-16:00;
piątek: godz. 7:30-15:00
Zachęcamy do śledzenia strony www.swiebodzice.pl oraz profilu na facebooku-u Miasta Świebodzice, a także Burmistrza Miasta Świebodzice, gdzie publikowane są najważniejsze informacje.
Liczba wyświetleń: 5610
Powrót