Narodowy Spis Powszechny - zadbajmy o bezpieczeństwo danych
Opublikowano: 29-04-2021
Od 1 kwietnia prowadzony jest Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021. Badanie, które prowadzone jest raz na 10 lat, w tym roku odbywa się w postaci samospisu internetowego.
Spisać można się pod adresem: https://spis.gov.pl/.
Szanowni Mieszkańcy ze względu na bezpieczeństwo danych osobowych zwracamy się z prośbą o ostrożność i korzystanie jedynie z oficjalnej strony spisowej.
W przypadku kontaktu z rachmistrzem spisowym (telefonicznie lub osobiście) zalecamy potwierdzenie jego danych. Można to zrobić, prosząc o imię, nazwisko oraz numer legitymacji służbowej. Uzyskane informacje można potwierdzić na autoryzowanej stronie: https://spis.gov.pl/ w zakładce
„Sprawdź rachmistrza” lub dzwoniąc na infolinię spisową na numer 22 279 99 99.
O szczególną ostrożność zwracamy się do osób starszych i seniorów. Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań potrwa do 30 września, a udział w nim jest obowiązkowy.
Szanowni Mieszkańcy ze względu na bezpieczeństwo danych osobowych zwracamy się z prośbą o ostrożność i korzystanie jedynie z oficjalnej strony spisowej.
W przypadku kontaktu z rachmistrzem spisowym (telefonicznie lub osobiście) zalecamy potwierdzenie jego danych. Można to zrobić, prosząc o imię, nazwisko oraz numer legitymacji służbowej. Uzyskane informacje można potwierdzić na autoryzowanej stronie: https://spis.gov.pl/ w zakładce
„Sprawdź rachmistrza” lub dzwoniąc na infolinię spisową na numer 22 279 99 99.
O szczególną ostrożność zwracamy się do osób starszych i seniorów. Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań potrwa do 30 września, a udział w nim jest obowiązkowy.
Autor: Wydział PK
Liczba wyświetleń: 2017
Liczba wyświetleń: 2017
Powrót