Dzisiaj jest: r. Imieniny:

MAPA STRONY POWIĘKSZ ZMNIEJSZ KONTRAST bip
E-urząd
E-Urząd
Poradnik klienta
Poradnik klienta
Gospodarka komunalna
Gospodarka komunalna
Pomoc społeczna
Pomoc społeczna
Zapytaj Burmistrza
Zapytaj Burmistrza
Dokumenty
Ważne Dokumenty
Komunikacja miejska
Komunikacja Miejska
Telewizja internetowa
Telewizja Internetowa
Dokumenty
Organizacje pozarządowe
Film promocyjny
Film promocyjny
Fotogaleria
Fotogaleria
fundusze unijne
Fundusze Unijne i Krajowe
Aglomeracja
Aglomeracja Wałbrzyska
Teczka
Firmy i instytucje
Archiwum
Strona ARCHIWALNA

Druki do pobrania

PLIKI DO POBRANIA:

 

UWAGA: Nowe druki wniosków na realizację zadań w 2019 roku


 Wzór oferty realizacji zadania publicznego, plik: Rozszerzenie: doc, Rozmiar: [150.50 KB]

Wzór oferty realizacji zadania publicznego, plik: Rozszerzenie: pdf, Rozmiar: [1.01 MB]


 Wzór sprawozdania z realizacji zadania publicznego, plik: Rozszerzenie: doc, Rozmiar: [115.50 KB]

Wzór sprawozdania z realizacji zadania publicznego, plik: Rozszerzenie: pdf, Rozmiar: [945.15 KB]


 Wzór umowy na realizację zadania publicznego, plik: Rozszerzenie: doc, Rozmiar: [130.00 KB]

Wzór umowy na realizację zadania publicznego, plik: Rozszerzenie: pdf, Rozmiar: [486.99 KB]


 

 

Wzór uproszczonej oferty oraz sprawozdania na realizację zadania publicznego w trybie art. 19a"

Od 10 maja 2016 r. zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie uproszczonego wzoru oferty i uproszczonego wzoru sprawozdania z realizacji zadania publicznego. Co oznaczają te zmiany? Z pewnością mniej formalności.

Zmiany dotyczą wniosków o dofinansowanie realizacji zadań publicznych składanych w trybie art. 19a ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. Dotychczas podmioty trzeciego sektora, które chciały skorzystać z tej możliwości pozyskiwania funduszy, musiały wypełniać pełną dokumentację, taką jak w przypadku wniosków rozpatrywanych w ramach otwartego konkursu ofert. W istocie, często krótkoterminowe wnioski (zadanie w ramach art. 19a trwać może maksymalnie 90 dni) musiały być szczegółowo analizowane pod kątem opisu grup adresatów, celów projektu czy planowanych rezultatów jego realizacji.

W nowej wersji formularzy skrócona została część opisowa projektu, a główny nacisk położony jest na poprawne skonstruowanie kosztorysu. W efekcie zmian druk oferty - podobnie jak i sprawozdania - został skrócony do dwóch stron, co z pewnością stanowić będzie ułatwienie dla organizacji pozarządowych.

W związku z wprowadzoną zmianą, wszystkie organizacje pozarządowe, w przypadku składania wniosku w trybie art. 19a ustawy, zobowiązane są do korzystania z nowego formularza.

PLIKI DO POBRANIA:

załącznik nr 1, plik: Rozszerzenie: pdf, Rozmiar: [875.61 KB]

załącznik nr 2, plik: Rozszerzenie: pdf, Rozmiar: [145.89 KB]

załącznik nr 3, plik: Rozszerzenie: pdf, Rozmiar: [176.91 KB]

 

 

DO POBRANIA:

Organizacje Pożytku Publicznego w Świebodzicach, plik: Rozszerzenie: doc, Rozmiar: [19.00 KB]

Organizacje Pożytku Publicznego w Świebodzicach, plik: Rozszerzenie: pdf, Rozmiar: [105.71 KB]

Powrót